Wednesday, February 23, 2011

Hatiku berbelah bagi (^_^)

Assalamualaikum ..
Tajuk arini HATIKU BERBELAH BAGI kerana aku ta tawu same ade na pindah MC or stay kat Medan ni.Banyak sangat la masalah sejak 2 menjak kat medan ni.Sekarang bil air kene tanggung sepenuhnye oleh student, manakala bil elektrik akan ditangguh oleh pihak medan sendiri.Dulu kate bil akan ditangguh sepenuhnye. Sekarang??? Alasan yang ta munasabah KOS RUMAH SEWA NAIK , PETROL NAEK , BIL2 NAEK . Macam2 la medan ni.Dah ta betul bile dpikir2 balik. Memang la lg bape bulan jew na duduk sini tapi kami kene tanggung DUIT GAS , BIL ASTRO , PERALATAN DI RUMAH dan sekarang lak nak tambah beban kene BAYAR BIL AIR SENDIRI .. Mane boleh macam tu kami ni student ag bukan da keje. Law na wat semua tu baek kitowng sewa uma sendiri..Aku dah tanye pendapat abg, abg kate better pindah coz law duduk uma pon aku jarang masak , jarang tgk tv, dan mcm2 lg la .. law duduk MC pakai bil banyak mane pon still kene byr rm1500.. Medan kan diibaratkan mcm rumah sewa , senang utk MASAK , BASUH BAJU , TENGOK TV , BERSIAR2 n macam2 lagi lah! Aku teringin la na mcm dak2 kolej laen.. Macam betul2 hostel .. Hehehe .. Minggu ni aku na balik , then minggu depannye aku akan usaha la akan pindah ke MC coz abg da bg GREEN LIGHT !!Sekarang tinggal kompemkan gn anje lak bile dy free n bile dy bole anto aku ke MC.. InsyaAllah law ta de ape2 aral aku akan pindah ke MC.. Tunggu saye ke KAWAN2!! i LOVE u allzzzzzzzzzz... Muahhxxxx ...

        

 
                  dak sebelah ni yang rajen 
ajak aku pindah .. banyak alasan aku bagi.. tp mungkin sekarang br ade alasan yang kukuh membuatkan aku na pindah gn dy!!          

dak ni pon mungkin akan pindah
same gn kami...



No comments: