Thursday, December 23, 2010

kereta kereta kereta...

assalamualaikum...
aku suke ini kereta!!
hari ini aku dengan mak g johor..[proton edar plentong].. g servis kete EXORA.. sampai jer kol 10.40am.. na tukar THERMO ARM & ABS SIGN... lame gile tunggu!! tawu ta dari kol 10.40am tu aku tunggu sampai kol 1.00pm kete tu bawu masok bengkel.. GILE LAME!!!pas jew masok bengkel aku ingat na wat da tuka mende2 tu sume.. upenye ta!! diowang g rehat upenye.. bengkel kosong jew.. aku gn mak pon g la duduk kat ruangan menunggu.. sampaikan aku terlelap.. naseb time tu owang ta ramai.. tup3 aku tgk da kol 2.00pm.. aku tengok kat bengkel kete ta dbaiki ag.. adesss~bile la na ceap law cmni??.. law la proton tu dekat ngan SHOPPING MALL best gak!![mcm manyak wet]...hehehehe..aku tengok jam kol 3.00pm bwu la kete tu dbaiki.. duduk lame punye duduk aku g la teman mak lepak2 kat suraw..pas je lepak2 aku tengok2 kete yang dSHOW kan kat c2.. manyak woo kete kat c2.. name pon kedai kete kan memang la manyak kete!.. d antra kete yg ade kat c2 kete EXORA,GEN2,SATRIA NEO,PERSONA,SAGA FL dan yang paleng latest kete INSPIRA!!! aku pon ape lagi amek pluang utk SNAP2 PICCA!..pas jew snap2 aku duduk kat ruang menggu tp kat tmpm laen la.. TIBA2!!!... name kene panggel.. cmni owang tu kate[CIK NORASIKIN JLQ 1282 SILA KE KAUNTER 1, TQ]..norasikin tu name akak aku ler, kan ni kete diee.. & die yang wat booking ari tu..pas cakap2 ceap la semuanya!!.. aku ngan mak pon gerak meninggal kan proton edar tu...aku ta teros balik, tapi g bandar kote na bli lauk pauk..pas jew bli laok2 aku pon balik... sebelom balik tu aku g amek akak aku kat sg.mas.. then baru la balik ke rumah ku syurga ku... hehehhe~ok la sok2 aku crite2 ag na... cau cin ceiiii...


testing power jap!
inspira ku inspirasi ku...

best nye law dpt inspira ni..

PROTON INSPIRA..

No comments: